Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Potwory

Potwory występujące w grze to po prostu dowód na to, że Alleron jest naprawdę bardzo początkującym wojownikiem. O ile w innych wersjach walka z przerośniętymi, zmutowanymi, zabójczymi insekto-podobnymi stworzeniami mogła być klimatyczna i ciekawa, o tyle nie widzę absolutnie nic klimatycznego, ani ciekawego w rozgniataniu młotkiem dżdżownicy czy pająka. Generalnie wszystkie potwory są dość słabe i gdy w opisie jest napisane, że 'zadają sporo obrażeń', to pamiętaj, że to znaczy tyle, co 'zadają więcej obrażeń niż standardowo' :P. Ogólnie z reguły wystarczy jeden do trzech ciosów, by pokonać danego potworka.
(PS. nazwy potworów nie są oficjalnymi nazwami jako, że nigdzie ich znaleźć nie mogłem - są jedynie wynikiem mojej inwencji twórczej i oceny ich wyglądu. ;)


Lista potworów


Rycerz Mroku - Wojownik Raglotha niewyróżniający się niczym specjalnym. Jest ich dość sporo w grze. Niektórzy potrafią strzelać z łuku. Można ich uśpić.

Nietoperz - Przerośnięty nietoperz-wampir. Lata i może zadać dość dużo obrażeń.

Pająk - Ot i przerośnięty pająk. standardowy przeciwnik.

Baran - Nie czyni żadnych ran. Po prostu spycha wojownika z dużą prędkością - często w jakąś przepaść lub do wody.

Wilk - Ot, wilczek. Szybki, zadaje nieco więcej ran niż standardowo.

Niedźwiedź Polarny - Sympatyczny, nieco wolny misiek. Nie wyróżnia się niczym.

Yeti - praktycznie nieszkodliwy, mało wytrzymały i do tego wolny. Daj mu żyć :), w końcu to zagrożony gatunek.

Lodowy Demon - nieco wytrzymały, ale i tak słaby jak cała reszta... do tego bardzo wolny.

Larwa - no cóż... robak, którego szybko rozgnieciesz młotkiem - występuje wśród kwiatków :P.

Czerw - mały, wredny, pełzający potworek, który jednak potrafi zadać sporo obrażeń. występuje głównie na piasku.

Ważka - kąsający owad zadający sporo ran i występujący w dużych rojach. Powstaje z przepoczwarzenia się larwy.

Insektoid - mało wytrzymały, ale zadający sporo ran.

Małpa - nie wyróżnia się niczym specjalnym :).

Potwór Gazowy - trujący gaz, który otrzymał własną postać. Mało wytrzymały, ale zadaje sporo obrażeń zatruwając wojownika.

Duch - występuje tylko w opuszczonych kopalniach. Gdy zabijesz jednego z nich, natychmiast pojawia się następny na jego miejsce.

Wojownik - bardziej ofensywny, niż defensywny.

Niewidzialny Człowiek - prawdopodobnie dziwny wynik jakiegoś eksperymentu na statku Raglotha. Oprócz swego wyglądu, nie wyróżnia się niczym.

Złe Oko - wolne, wytrzymałe, ale zadające niewiele obrażeń. Najwyraźniej ma służyć głównie obserwacji okolicy.

Czarodziej - nieszkodliwy, rzuca jedynie zaklęcie oddalające przeciwników od siebie.


Bossowie

Potwory-strażnicy. Występują w strategicznych miejscach, na końcu prawie każdego większego etapu. Z reguły, choć nie zawsze, trzeba do nich podejść nieco inaczej niż do innych potworów. Wszyscy wyróżniają się przynajmniej wielkością i stylem atakowania.


Wódz Szkieletów - Ogromny szkielet, zadający spore obrażenia. Nie wyróżnia się jednak niczym nadzwyczajnym.

Lodowy Olbrzym - Olbrzym ciskający minowymi pociskami i uderzający swym młotem, by wywoływać potężne wstrząsy. Nie można go pokonać mieczem ze względu na lodową barierę.

Żywiołak Wody - Zbudowany wyłącznie z wody, nie może być pokonany konwencjonalną bronią. Potrafi znikać, przemieszczać się z miejsca na miejsce i występować w trzech postaciach - dwunożnego potwora, przelewającej się fali lub wielkiego wiru wody. Ma tylko jedną, ale za to ogromną słabość.

Dowódca Insektoidów - Zadaje sporo obrażeń, ale jest mało wytrzymały. Atakuje swym wielkim językiem :P.

Porucznik Insektoidów - Łatwy i słaby przeciwnik. Pokonanie go to tylko formalność. Z wyglądu bardzo podobny do dowódcy.

Wojownik Krasnoludów - Nie powinien stanowić zagrożenia dla wytrenowanego wojownika. Mało wytrzymały, ale może zadać sporo obrażeń.

Ragloth - Główny sprawca całego zamieszania, czarnoksiężnik o wielkiej mocy ciskający dookoła śmiercionośnymi piorunami. A jednak specjalnie godnym przeciwnikiem to on nie jest...

Daria - Nieoczekiwany (taa....) czarny charakter gry. Sama (na razie ;) nie stanowi absolutnie żadnego zagrożenia, ale nie można tego powiedzieć o czterech armiach potworów, jakie nasyła na swego przeciwnika.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Warriors of Might and Magic". Redakcja, kontakt