Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB



Zaklęcia to rzadki, ale bardzo specyficzny element 'Warriors of Might and Magic'. Podobnie jak w innych grach Mocy i Magii, do rzucania owych 'zaklęć' będzie potrzebna mana, której poziom wskazuje zawsze niebieski pasek. Każde zaklęcie potrzebuje innej ilości many, w zależności od jego mocy i skuteczności. Każde też może mieć maxymalnie cztery poziomy mocy, zwiększane przez kolejne zdobywanie tego samego zaklęcia.


Crossbow (Magiczna Kusza) - Najprostsza forma magicznego ataku. Użyteczna do likwidowania z daleka pułapek, portali lub słabszych stworzeń. Każde następne zdobycie kuszy zwiększa jej moc. Można ją znaleźć już na początku gry w THE PIT 1.

Firestorm (Ognisty Grzmot) - Tworzy kulę ognistą i wystrzeliwuje ją w kierunku wroga. Uważaj, żeby nie znaleźć się w polu rażenia! Każde następne zdobycie tego zaklęcia pozwala na wytworzenie większej ilości kul. Na 4 poziomie można więc wystrzelić jednocześnie aż 4 kule ogniste. Firestorm można znaleźć m.in. w Świątyni Ognia (dostęp przez THE PIT 1).

Lightning (Błyskawica) - Uderza ze sporą siłą w najbliższy wrogi obiekt - nie trzeba specjalnie celować. Jeśli cel jest za daleko, to błyskawica poprzez miecz wróci do ciała wojownika i nie zabierze punktów many. Każde następne zdobycie tego zaklęcia zwiększa jego moc oraz sprawia, że błyskawica może razić jednocześnie więcej niż jeden cel. Do zdobycia w Świątyni Burz (dostęp przez EXODUS 2).

Healing (Uzdrowienie) - Bardzo użyteczne, wręcz niezbędne zaklęcie, które dodaje trochę punktów życia. Każde następne jego zdobycie zwiększa ilość odzyskiwanych punktów. Pierwsze znajdziesz w etapie CANYONS 3.

Snap Freeze (Trzask Mrozu) - Zaklęcie obszarowe - w promieniu ok 2-3 metrów od rzucającego zamraża wszystkie potwory, które znalazły się w zasięgu na ok 3 sekundy, jednocześnie obniżając ich obronę. Znajdziesz je w komnacie Gorgony w STRONGHOLD 5.

Magic Shield (Magiczna Tarcza) - Po rzuceniu wojownik zostaje otoczony magiczną tarczą, która w bardzo znacznym stopniu redukuje otrzymane obrażenia - zarówno zwykłe, jak i magiczne. Czar trwa ok. pół minuty. Każde następne jego zdobycie dalej zmniejsza otrzymywane obrażenia. Pierwsze do zdobycia po pokonaniu golemów w FORGOTTEN WAY 2.

Holy Wrath (Święty Gniew) - Zaklęcie obszarowe, tworzy niszczący krąg energii w promieniu ok 2-3 metrów od wojownika, zadający bardzo dotkliwe rany wszystkim przeciwnikom w polu rażenia. Zdobędziesz je dopiero w etapie DAGLATHOR 1.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Warriors of Might and Magic". Redakcja, kontakt